Arhivă PDF începând din 1990 I Abonamente Revista 22 I Access Abonați PDF



Sorin Rosca Stanescu, un alt ticalos dupa gratii
2014-10-08
27

Cand a fost condamnat Voiculescu la 10 ani inchisoare eram cu cortul intr-o poiana de la poalele Pietrei Craiului. Alaturi, vreo citiva tineri brasoveni au “sarbatorit” evenimentul la foc, invirtind slanina intr-o tepusa, tragind cite un git de palinca, zdranganind la chitara melodiile din Piata Universitatii. Simteau, ironic vorbind, ca s-a “facut dreptate pina la capat”. Si asta nu pentru cele 60 de milioane euro tepuite de la ICA, ci pentru tot ce reprezenta Voiculescu, pentru toata ticalosia deversata timp de 25 de ani. Dincolo de chestiunea juridica era un act igienic. Pentru citeva zile aerul devenise mai respirabil si baietii aia il trageau in piept cu nesat.

 

Asa si in cazul lui Sorin Rosca Stanescu. Faptul ca a fost condamnat in dosarul Rompetrol, ca justitia nu a cedat si a dat verdicte intr-una dintre cele mai mari inginerii financiare, cu un prejudiciu enorm pentru statul roman, e foarte important, dar cistigul cel mai mare e senzatia de dreptate. Rosca Stanescu a fost unul dintre cele mai nocive personaje din spatiul public si indepartarea lui, chiar si pentru scurt timp, este benefica.

 

La inceputul anilor ’90, cind a fost dat afara de Bacanu de la Romania libera pentru ca se descoperise ca fusese securist si turnator i-am luat un interviu pentru revista 22. Nu am sa uit socul, primul de acest fel, in fata lejeritatii cu care isi istorisea colaborarea, benevola si remunerata, prezentata, evident, ca un act de “patriotism”. “M-am autopropus pentru a colabora cu Securitatea prin 1973. Am semnat un angajament avand doua nume conspirative, H15 si Deleanu. Am primit si bani, dar ca decont pentru deplasarile facute". Rosca Staneascu a fost un deschizator de drum, prea putini indrazneau la vremea aceea sa proslaveasca Securitatea. Mereu am fost incredintata ca, intr-un fel sau altul, a ramas conectat la banii si relatiile Securitatii, ca penetrase noile structuri de informatii si ca in ultimii ani avea legaturi cu servicii paralele de securitate. Diverse informatii adunate de-a lungul timpului, unele destul de recente, mi-au consolidat convingerea.

 

Probabil ca aceste tip de relatii l-au ajutat sa devina un “baron” al presei. Nu era singurul provenit din presa comunista ajuns “Nas”, dar era totusi singurul cu un astfel de trecut asumat si glorificat. De numele lui se leaga afaceri sulfuroase de santaje de presa, unele date public in vileag, altele ramase doar la nivel informal in interiorul breslei. S-a strecurat mereu in imediata apropiere a bogatilor vremurilor, iar dupa 1994, cind cu sprijinul lui Dinu Patriciu deschide ziarul “Ziua”, i se duce buhul prin teama pe care o genera in rindul politicienilor, afaceristilor si companiilor. A siluit statutul de ziarist, ceea ce nu l-a impiedicat sa ramina in presa. Episodul din 2009, dezvaluit de stenogramele publicate de “Curentul”, ii arata pe Rosca Stanescu si Bogdan Chiriac incercind sa-l sanjeze pe seful Agentiei Nationale de Integritate (ANI), Catalin Macovei. Cei doi “jurnalisti” care, intr-un limbaj de nereprodus, se prezentau pe ei insisi ca “jucind in liga mare” au fost catalogati chiar de Clubul Roman de Presa  drept “santajisti”. Recomandarea ca acestia sa-si piarda “statutul de ziaristi” nu a functionat, pe moment Vintu s-a descotorist de Rosca Stanescu, citeva televiziuni au intrerupt colaborarea cu el si cu Chiriac, dar n-a trecut mult si cei doi au redevenit omniprezenti in postura de analisti, experti, comentatori.

 

Ajuns vedeta media la trusturile lui Vintu si Voiculescu, pion principal in campania impotriva lui Traian Basescu, in anturajul caruia s-a aflat ani de zile, SRS lanseaza pe piata un tzunami de dezinformari. Doar doua exemple: la alegerile prezidentiale din 2009 tine capul de afis la Antena 3 cu subiectele “Basescu, traficant de arme” si “Basescu, eliberatorul lui Hayssam”, nesustinute prin niciun fel de proba, iar in 2013 cu “Basescu, fonduri ilegale de 7 milioane de dolari”. Documentele prezentate in acest ultim caz de Rosca Stanescu, prin care incerca sa-l acuze pe presedinte de spalare de bani in campania din 2004, s-au dovedit niste falsuri grosolane, chiar Parchetul comunicind ca operatiunile invocate de SRS nu au existat niciodata. A fost suspendat din PNL, in care a revenit insa dupa citeva luni, repetindu-se schema din santajul la seful ANI.

 

Nu a mirat pe nimeni ca Rosca Stanescu a ajuns, dupa imensele servicii de manipulare si minciuna aduse USL, senator pe listele PNL. In pofida trecutului de securist si a etichetei de santajist de presa, Crin Antonescu l-a bagat in partid, pe principiul unde incape Becali ( si el in puscarie), e loc si pentru unul ca Rosca Stanescu. Antonescu s-a folosit de el atit in lupta impotriva institutiilor statului de drept, cit si pentru a lovi in PSD. Inca din primul moment, Rosca a devenit virf de lance in atacul la ANI, pe care voia sa o “coafeze”, la DNA care ar fi trebuit “desfiintat” si la procurori de linsarea carora se ocupa seara la Antena 3. A contribuit la “martea neagra”, a initiat amendamente la Codul de Procedura Penala prin care se anulau probele, in principal interceptarile, dintr-un dosar prezentat in presa, chiar daca el era obtinut in urma unei cereri oficiale. A sustinut ca procurorii sa nu mai poata utiliza in dosarele de coruptie interceptarile realizate pe mandate de siguranta nationala, a atacat virulent serviciile de informatii, cerind modificarea legii.

 

Fabuloasa avere a lui Rosca Stanescu a ridicat mereu semne de intrebare, mai ales dupa ce ANI, ramasa necoafata, l-a acuzat ca a “uitat” sa treaca in declaratia de avere conturile detinute de copiii sai minori in banci din Elvetia si Romania, de peste 150.000 euro. Dezvaluirea a venit in urma scandalului international Offshore Leaks, in care numele lui Rosca Stanescu aparea pe lista romanilor care au conturi in paradisurile fiscale. I s-a deschis dosar penal, justificarea lui SRS ca respectivii bani erau “o donatie de la Dinu Patriciu pentru copiii mei” neputind fi dovedita cu acte. Rosca Stanescu a mai “uitat” si sa inapoieze un credit de 3 milioane de euro (!!) obtinut in conditii avantajoase de la BRD ( 36 de luni cu o perioada de gratie de 35 de luni), pentru care banca il executa silit. Oricum, declaratia lui de avere ramine impresionanata:  detine mai multe societati comerciale, dintre care “Captain Port Service Product SRL” cu o valoare care ajunge la 8 milioane lei, peste 10.000 metri patrati de padure in judetul Ilfov si un teren intravilan de 13. 458 mp tot aici, o vila de 1074 mp, cu 4 corpuri de cladire, in comuna Gruiu (Ilfov), bijuterii, ceasuri de mana si opere de arta estimate la 200.000 euro. (Vezi AICI).

 

Tragind linie, prin tot raul pe care l-a facut- decredilizarea profesiei de ziarist, minciunile si intoxicarile aruncate in spatiul public, folosirea calitatii de parlamentar pentru a incerca sa sugrume institutii fundamentale in statul de drept, dosarul Rompetrol- faptul ca Sorin Rosca Stanescu a fost condamnat si ajunge sa stea dupa gratii este un act de igiena. Asa cum a fost si condamnarea lui Voiculescu. Macar pentru o vreme, nu cred ca inlaturarea lui din presa sau din spatiul public este definitiva, doar traim in Romania, simtim ca s-a facut dreptate.

TAGS :
Recomandari
Comentarii
Constantin Georgescu 2015-01-21
NE dati exemplu niste betivani si zdranganitori de chitara LIMBI.LIMBI. LIMBI.
Silviu Dumitrescu 2014-11-15
Interesant comentariul "Berta". Sunteti nostalgica -frumos,romantic - dar uitati ca politica nu se face cu romantism! E dura ,cateodata cam murdara si niciodata sincera ! Am trait zilele acelea.Eram si eu dintre cei care visau ( e adevarat :sa dovedit ca visam cai verzi...) Incet am inceput sa ma lamuresc pe ce lume traiesc! Am luptat ptr. Constantinescu ! Zile si nopti ptr. sprijin,din usa in usa, din om in om,din miting in miting unde munceam la propriu .Si JUR CA NU AM CERUT NIMIC ! Si ca sa scurtez, ACUM pentru mine (si inca cativa f. avizati ) acest individ este UN TRADATOR ! A reusit sa rastoarne asa cum a fost linia pe care trebuia sa o urmeze. Priviti -numai- cum la toate adunarile zambeste satisfacut alaturi de ...ilici-iliescu (criminalul ). D.na Berta de aici mai sunt multe.de spus.Poate altadata.Am vazut ca-l atacati pe Presedintele Basescu.E dreptul democratic al d.tra ! Dar nu uitati parabola urmatoare : nu avem nevoie de eroi care morpe campul de lupta. Pentru noi avem nevoie de oameni vii care sa lupte. Si cunoasteti vreo lupta curata ? poate in cartile cu Harap Alb !! Basescu ...Presedintele Basescu a fost cel de care aveam nevoie in aceste timpuri ! Nu vreau si nu am nevoie sa-mi dati dreptate ! A fost (deocamdata vom mai auzi de persoana Basescu ) cel care nu a vrut sa ramana eroul cazut pe campul de lupta ! Si ca sa punem punct, ce ziceti veniti la vot !? Puneti stampila impotriva mincinosului de ponta-copypaste acum in al 12-lea ceas ? Cu stima !
Kostas 2014-10-17
Se face multa risipa de vorbe si nervi cand se pune in discutie SRS. Mai simplu spus : SRS= nemernic, personaj nociv pentru mediul in care traieste.
Tica Losul 2014-10-14
Daca toti ticalosii ar fi duoa gratii cine mai scrie articole?
noi 2014-10-28
Daca toti ticalosii ar fi in puscarie nu s-ar mai scrie articole despre mizerie ci despre curatenie. Deci s-ar scrie in continuare. Intelegi Gheorghe?
Berta 2014-10-12
@MIHAI 2 / Mi-ati starnit nostalgia cu evocarea Pietei Universitatii. Atunci, acolo, simteam toti la fel, toti aveam aceeeasi definitie pentru bine si toti aratam spre acelasi rau. Toti stiam ca nu il vrem in ruptul capului pe Iliescu si nici echipa lui. Chitac, Militaru, Gelu Voican, Dan Iosif… ce cosmaruri ! Dumnezeu sa ii ierte pe cei disparuti, ca mult ne-au exasperat. Am stiut in continuare, aproape toti cei care am manifestat in Piata Universitatii, ce e rau si ce e bine, cum vedeam la fel si demarcatia dintre ele. Totul pana a s-a lansat in forta Basescu. (Ei, da, tot despre Basescu e vorba, dar nu din cauza mea!). Ce ne-a facut? Ce le-a pus atator intelectuali peste ochi? Demnitati publice, privilegii, hrana pentru orgoliile personale, ca de simple petale de trandafir nu poate fi vorba. "Dreptii" din P. U. au uitat ca Basescu s-a unit cu Magureanu, intr-o fuziune de partide despre care nimeni nu mai spune nimic. Au uitat ca a plecat din FSN ca PD-FSN, furandu-i sigla lui Ilici, ba si trandafirul! S-a uitat ca s-a aliat cu Gheorghe Dobre, cel responsabil de aducerea minerilor in capitala, in 13- 15 iunie ’90, si de mazilirea inginerului Manucu, de la Regionala CFR Craiova. S-a uitat si cum ni l-a bagat pe gat pe securistul dumnealui de la Anvers, i-am si uitat numele, pe care il numise chiar prefect al capitalei. Am uitat de Anvers, de strambele puse guvernarii Constantinescu. L-am votat si eu in 2004, ca pe raul cel mai mic, nu cum in mod eronat sustine dl Cornea, ca i-am fi dat un vot de incredere. I-am dat un vot negativ lui Adrian Nastase, pe care il voiam scos din politica, odata cu toata gasca lui. In sfarsit, dl Nastase e pus pe tusa, dar gasca, gasca si-a anexat-o in triumf dnul Basescu. Cum si l-a anexat, la un moment dat, si pe seful mafiei personale a lui Adrian Nastase, cum si-a anexat si grupul Bittner, Petrache, Cocos, cu tot cu dna Udrea, pentru care azi a sfaramat Dreapta, al carei sef incontestabil s-a revendicat atatia ani a fi! Nu s-au vazut toate astea pana azi ? Ce legatura au avut ele cu ceea ce ne doream noi, cand manifestam in Piata Universitatii? Eu si altii ca mine am inceput sa le vedem realitatea chiar din 2005- 2006, dar am fost etichetati de intelectualii dlui Basescu drept resentimentari, rosi de invidie, consumati de obsesii, lipsiti de discernamat politic si civic. Isi mai amintesc intelectualii care au stat pana acum cateva luni lipiti de dl Basescu ce voiau si domniile lor in 1990, in Piata Universitatii? N-am putea sa ne reintalnim odata, acolo, cu totii, sa ne privim unii pe altii in ochi si sa ne amintim ce ne-am dorit in cele 53 de zile de vis din 1990? Poate e nevoie de un RESTART.
Liviu din Timisoara 2014-10-20
Guvernarea Constantinescu PNT ar fi trebuit sa desavarseasca ceea ce incepuse sau, crezusem asta, in 89: schimbarea fondului politic si de putere. Imi amintesc bine acea iarna in care oamenii sarbatoreau ; Constantinescu a fost adus la putere in urale. " M-au invins serviciile" - asta a fost concluzia lui!Atat a putut. Iar in ceea ce priveste PNT-ul ...trebuie sa fii cam habarnist ca in luna aprilie, in care jumate din Transilvania era sub ape ... tu sa votezi marirea salariilor in Parlament. Fie nu ai caracter, fie esti analfabet politic. Da ..EI l-au readus la putere pe Iliescu & Nastase, perioada in care fosta oligarhie comunisto-securista si-a infipt adanc radacinile. CU ASTA a avut de luptat sistemul de Justitie din Romania, incepand cu prima sa faza : anchetarea si punerea sub acuzatie. Adica sistemul in care au fost gasiti prea multi judecatori corupti ... sistemul "controlat" de Basescu , adica acela care nu l-a atentionat nici in privinta fratelui sau, nici in privinta lui Cocos, apropiat PDL. In rest, economic vorbind ...mai trebuie sa treaca inca 25 de ani sa incepem sa contam pe piata concurentiala, undeva la varf. Pana una alta ...nu producem nici un aparat, nici un utilaj. Abia reusim sa devenim niste parteneri de discutie si vi-o spun in perfecta cunostinta de cauza.
Io din popor 2014-10-16
Berta: nu am cunostintele necesare, nici acum, darmite atunci, sa pot spune cum ar fi trebuit sa se fi produs lucrurile si vazand cum s-au produs sa spun, unde s-a gresit! am in vedere fenomenul de acumulare primitiva a capitalului, cum s-ar fi putut realiza in afara coruptiei? si apoi, noi am iesit din vechiul regim cu o problema serioasa: capitalul moral social prabusit! ce suprastructura poti crea, cand fundamentele morale sociale sunt precare? Liviu din Timisoara: cand evaluezi un regim politic trebuie folosite concepte si notiuni, plus o paradigma de cunoastere, asta include un ansamblu de teorii! si apoi, a face evaluarea unei guvernari presupune sa analizam si relatia dintre scopurile declarate, modul de atingere a lor, plus relatia cu costurile! in memoria mea, regimul Constantinescu a fost cel care a primit socul unor mari nemultumiri sociale nascute din relatia din distanta dintre prabusirea asteptarilor mari, nascute de 1989 si reforma economica si prabusirea posibilitatilor de satisfacere a acestor asteptari, distanta mare, cu sens invers spre jos...Or, regimul Constantinescu a reusit sa dezamorseze tensiunile, ma refer la miscarile minerilor, dar si ale muncitorilor de la Roman SA, de toti cei care ocupau nu doar strazile, ci circulatia nationala! aceasta dezamorsare sociala a permis guvernarii Nastase sa inceapa procesul de crestere economica!
Liviu din Timisoara 2014-10-15
Bon, Berta ..sa ne " certam". Sa nu credeti ca am uitat cum juca permanent PD-ul pe post de Gica-contra in raport cu PNTCD-ul vremii.Dar atunci, ne amintim, da ... Roman facea legea pe acolo. De ce s-o fi intors Roman impotriva ? De ce stergea deunzazi Roman praful pe la usa lui Felix ? Cat despre Constantinescu ...a fost si ramane cea mai mare dezamagire. Daca as fi stiut ce port-tigaret foloseste nevasta-sa ...l-as fi trimis de la bun inceput in pantaloni scurti pe coclauri , acolo unde ii este locul. Si va mai spun asta si in urma unei intalniri care a avut loc in Aula Universitatii din Timisoara ...cand am vazut ce om slab este: unul care a uitat ca ajunsese acolo DOAR DATORITA ALIANTEI CIVICE ...dupa care s-a facut ca nu-i mai prea cunoaste prin schimbarea de ton. Dinescu insusi sustinea, pe buna dreptate, ca l-a adus inapoi pe Iliescu, care, in treacat fie spus, pur si simplu si-a batut joc de el, politic vorbind. Constantinescu a pierdut ca fecioara ultragiata ! A vrut s-o faca pe martirul ...nu sa recunoasca faptul ca s-a c...t pe el.
Berta 2014-10-14
Domnule Liviu dinTimisoara, calmati-va, zau asa, ca nu merita si nici nu ne-a lovit pe toti amnezia politica. Revolutia, in strada, a fost facuta de visatori, de ceea ce s-a intamplat in palat n-au fost ei raspunzatori. Tocmai 'lovilutia' a fost cea care ne-a scos in Piata Universitatii, unde, ca sa parafrazez un nobelizat, am fost distrusi, dar nu invisi. Si nu incercati sa minimalizati regimul Constantinescu, oricat a fost el mancat de dos de servicii si alte marafeturi, inclusiv de colegii de coalitie. Fara Emil Constantinescu n-ar mai fi existat nicio axa Londra-Washington! Cand primele guverne feseniste se balanganeau spre Est, acolo, in ele a fost si dl Basescu, in motul bucatelor, de doua ori ministru FSN si o data deputat, ba, daca vrem sa ne-amintim, si alti ulterior basisti celebri au fost acolo, in miezul fesenismul aprins! Si fiindca tot puneti intrebari retorice, de ce nu-l intrebati pe Emil Constantiescu ce crede despre Traian Basescu? S-ar putea sa fiti surprins?
Liviu din Timisoara 2014-10-14
Am priceput acum ! Ati crezut ca de a doua zi populatia Romaniei va fi alta! Nu va fi cea in care intelectualii promovau cultul personalitatii! Nu va fi cea in care existau cei mai multi informatori din blocul socialist! Ca aparatul de stat a fost epurat de a doua zi ! A FOST O LOVITURA DE STAT ! ATAT. De ce nu-l intrebati pe Constantinescu ce a patit?! Basescu ii stia foarte bine pe securisti - n-avea cum sa nu fie asa,doar era militar , deci stia cu cine va avea de-a face. Axa Londra - Washington ASTA VOIA SA SPUNA! A schimbat directia ...de aici , URA fostilor securisti si toata propaganda media din toti acesti ani. MA bucur pentru acest om ca le-a facut fatza! Revolutia, asa cum ati crezut-o voi, a fost la francezi si la rusi ... executari si decapitari. Credeati ca FOSTII ... se vor da la o parte : " Poftiti, tara este a voastra ...ne pare rau, regretam ...construiti voi capitalismul corect " TOTI stiau ca ceausescu nu poate avea viata lunga fara sprijinul Moscovei ... stiau ca era condamnat. Distributia era deja facuta. VISATORILOR.
Berta 2014-10-13
Aveti dreptate si putem relua la nesfarsit tema parabolei Marelui Inchizitor din Fratii Karamazov. A facut-o de altfel exceptional dl Liiceanu, cu vreo luna - doua in urma. Totusi, cand vorbim azi despre lipsa de sustinere populara a protestului maraton din P.U. , nu putem sa nu spunem ca populatia, abia iesita din comunism, era lipsita de orice cultura politica si manipulabila cum numai cubanezii lui Castro si nord-coreenii cred ca au mai fost atunci. Pe deasupra, a fost supusa unui bombardament colosal de dezinformari si, in consecinta, manipulata ordinar. E nedrept si sa spunem ca Piata n-a avut ideal national, lustratia, daca va amintiti, a fost doar punctul 8 dintr-un amplu program care viza intoarcerea la valorile democratiei occidentale, restituirea proprietatii, privatizarea, reintegrarea politica, economica si culturala in Europa, recunoasterea si promovarea valorilor nationale si internationale etc. etc. E drept ca s-au auzit mai mult lozincile antiiliesciene, dar era oarecum firesc din moment ce aveam un guvern suspicionat de prea mare deschidere fata de ingerintele GRU si KGB si inchis dialogului. Aveti dreaptatea si cand sugerati ca Piata insasi a fost manipulata, a fost un fenomen complex care trebuie insa apreciat tinandu-se cont de toate conditionarile de atunci.
Berta 2014-10-13
Aveti dreptate si putem relua la nesfarsit tema parabolei Marelui Inchizitor din Fratii Karamazov. A facut-o de altfel exceptional dl Liiceanu, cu vreo luna - doua in urma. Totusi, cand vorbim azi despre lipsa de sustinere populara a protestului maraton din P.U. , nu putem sa nu spunem ca populatia, abia iesita din comunism, era lipsita de orice cultura politica si manipulabila cum numai cubanezii lui Castro si nord-coreenii cred ca au mai fost atunci. Pe deasupra, a fost supusa unui bombardament colosal de dezinformari si, in consecinta, manipulata ordinar. E nedrept si sa spunem ca Piata n-a avut ideal national, lustratia, daca va amintiti, a fost doar punctul 8 dintr-un amplu program care viza intoarcerea la valorile democratiei occidentale, restituirea proprietatii, privatizarea, reintegrarea politica, economica si culturala in Europa, recunoasterea si promovarea valorilor nationale si internationale etc. etc. E drept ca s-au auzit mai mult lozincile antiiliesciene, dar era oarecum firesc din moment ce aveam un guvern suspicionat de prea mare deschidere fata de ingerintele GRU si KGB si inchis dialogului. Aveti dreaptatea si cand sugerati ca Piata insasi a fost manipulata, a fost un fenomen complex care trebuie insa apreciat tinandu-se cont de toate conditionarile de atunci.
Io din popor 2014-10-13
interesanta postare, am citit-o cu placere! imi permit sa va spun ca la noi exista si ceea ce se numeste joc politic, iar in acest joc intra si forte care nu se vad! PIata Universitatii? o lume cam naiva! cautand in minte ceva semnificativ, gasesc doar lustratia, adica un *nu*, nimic despre un ideal national! nu intamplator sondajele de opinie facute de irsop ilustrau neaderenta populatiei la fenomen! nu imput, doar constat...cred ca era si greu, ce putea piata sa le spuna la 90 la suta din populatia tarii care avea nu nevoi legate de libertate, ci nevoi legate de supravietuire?
maniu 2014-10-12
Stimata Doamna Pora, La faptele prezentate de Dvs. cu privire la acest Rosca-Stanescu, mai adaug unul, respectiv: O ruda foarte apropiata mie a venit la Bucuresti si, ca tanara abolventa de ziaristica, a incercat sa se angajeze si la "Ziua". O prietena de-a ei, mai versata, a sfatuit-o sa nu fac acest lucru, deoarece, ca sa aiba succes la "Ziua", va trebui sa treaca, in prealabil, prin patul "libidinosului" de SRS care supune la astfel de "verificari" pe toate tinerele fete care vor sa fie angajate la ziarul actualului puscarias. Dixit!
Liviu din Timisoara 2014-10-14
Pai chestia asta este o cutuma in multe locuri ! La profii din facultati, la avocatii mai batrani care primesc asistente, la medicii consacrati cu rezidente , la buticari ... traim niste vremuri hormonale ! Nici o diferenta intre ouale unui tractorist si ale unui senator ! Grohaieli indiscernabile!
Io din popor 2014-10-10
in material nu se spune nimic despre serviciile pe care domnul SRS le-a adus fortelor politice care l-au propulsat pe domnul Basescu presedinte in 2004! si nu a fost chiar un nimeni in barca presedintelui, alaturi de Alina Mungiu, Andrei Plesu, Gabriel Liiceanu! la vremea respectiva ma si intrebam oare cum o sta domnul Plesu la masa, la restaurant cu domnul SRS, iar domnul Liiceanu, in celalalt separeu, cu domnul Vantu, care si domnia-sa a participat din plin cu televiziunea pe care o avea in efortul de aducerea a domnului Basescu la Cotroceni! si banuiesc ca ruptura s-a produs din cauza ca domnul SRS vroia o mai rapida dezvoltare a tarii si domnul Basescu vroia o temporizare, sau invers, nu are importanta, la marii oameni politici conteaza idealurile si mai putin strategiile de realizare a lor! amanuntele, bate-le norocul...
Io din popor 2014-10-13
nu e vorba de a produce asocierea ca amandoi sunt la fel, este vorba de toate manevrele si deciziile luate in 2003 si 2004! daca evaluam performanta politica prin capacitatea unei vointe de a se manifesta si de a-si atinge tintele! dumneata nu vrei sa pricepi asta! la solicitare, pot sa dau primul argument!
Liviu din Timisoara 2014-10-13
Este foarte comoda asocierea Basescu - Iliescu ..." lasa ca toti sunt la fel ".DA, asta seveste cuiva. " Si ala a manjit, si ala ..." Exact asta facea cu ani in urma Badea la emisiunile lui ...pana cand si-a dat veninul pe fatza, dupa ce Base a castigat a doua oara. A dovedit cat de impartial era in comentariile lui.
Io din popor 2014-10-12
Liviu din Timisoara : nu prea inteleg eu de ce nu mi se posteaza anumite raspunsuri! ideea in postarea ce-ti era adresata este ca simplifici enorm jocul politic romanesc, din dorinta ca realitatea sa se potriveasca visurilor pe care le ai! in esenta, daca nu erau mutarile surprinzatoare ale domnului Iliescu in 2003 si in perioada electorala in 2004, domnul Basescu nu ar fi ajuns niciodata presedinte, dar niciodata! exista un nivel al jocului politic pe care ori nu vrei sa-l vezi, ori nu esti capabil sa citesti semnele!
Io din popor 2014-10-11
otto: si eu ma intreb cum pot unii sa creada ca discursurile tin loc de fapte si ca cel mai bun lucru pentru progres este ca toata lumea sa gandeasca la fel? nu-i asa ca parca ieri a fost decembrie 89?
Liviu din Timisoara 2014-10-11
Cu totii am ascultat pledoariile cu iz liberal , lectiile de civism si democratie pe care le dadea SRS. Abia dupa ce au fost dat in vileag de santajatul sef al ANI am inteles ce impostor, ce jigodie era si este. E foarte, dar foarte probabil ca Basescu sa fi crezut la inceput in el - ca prost nu este, excrocul- ...dar care, acelasi Basescu, s-a dezis de amicitia cu respectivii. De fapt, toata ura impotriva lui Base de aici a si pornit : banditii acoperiti de Voiculescu, Vantu, Nastase, Rosca Stanescu ... s-au simtit tradati atunci cand Base a spus " Stop, asa nu vreau eu ! " Adica feciorii cu pricina voiau sa detina controlul asupra a tot ce misca ! Exemple ...minore : Nastase demite procuror care o ancheteaza pe Dana Nastase ..., Geoana, ditamai presedintele ... ii aduce apa minerala lui Vantu la sezlong... Voiculescu apare la TV si dicteaza tuturor la ce data il va demite el pe Presedintele ROMANIEI ! EL IL VA DEMITE ! Ca sa nu mai vorbim de retelele de judecatori corupti care se ocupau de dosarul Voiculescu ...( aici i s-a si infundat ! ) . Deci, tataie din popor, sa nu mintim in numele democratiei ! Atata tot ! P.S. Iata, acum dupa ce Base a zis cu subiect si predicat cum sta treaba cu Lukoil, iese semi-impotentul ala plagiator si se scutura de praful ce si-l cam turnase pe cap in fata rusnacilor ...
otto 2014-10-11
citind aceste comentarii te intrebi cum de a ajuns Romania atat de jos?! Auzindu-l pe Ponta vezi ca se poate si mai "jos"
Io din popor 2014-10-10
Liviu din Timisoara: te inteleg sufleteste si prin dumneata ii inteleg pana si pe sovieticii care se dadeau de ceasul mortii cand le-a murit tatucul! iobagii nu agreeaza democratia, ei vor un stapan puternic, nu libertate ci stat!
Liviu din Timisoara 2014-10-10
Obisnuitul ghiveci din care nu putea lipsi Basescu.
Liviu din Timisoara 2014-10-09
Sa fie recuperati si banii ...
MIHAI 2 2014-10-09
Sorin Rosca Stanescu este DERBEDEUL PERFECT. De-aia a si fost ani de zile asa de bun prieten cu Traian Basescu. De la un anumit moment cei doi prieteni s-au certat si fiecare a plecat cu gasca lui. De-aia se si afla acum SRS in inchisoare. Voiculescu - caruia niste tineri Brasoveni ii cantau prohodul pe muzica din Piata Universitatii - a fost permanent dusmanul lui Basescu. De-aia se si afla acum Voiculescu in inchisoare. Doamna Udrea nu a fost niciodata in dusmanie cu Basescu. De-aia se si afla acum doamna Udrea in libertate. PS. Cei care erau sufletul Pietei Universitatii in 1990 aveau intre 15 si 30 de ani. Acum au intre 40 si 55 de ani , dar tot tineri se pare ca au ramas. Este momentul sa faca totusi un efort de maturizare. Peste 10 ani vor avea intre 50 si 65 de ani iar daca o vor tine tot intr-o patzurka lumea va incepe sa spuna ca sunt niste mosi care au dat in mintea copiilor. Cei care sunt tineri de-adevaratelea ACUM ....adica au pana in 30 de ani ....greu de crezut ca poarte in inimi cantecele de pe vremea cand varsta lor era de pana in 5 ani sau chiar cu MINUS.
Total 27 comments.
1707
 Media Culpa
 Numarul Curent
DESENAND (CA) LUMEA
 Vis a vis
 Scrisori de la cititori
 Prieteni 22
.